۷ ایده برای تغییر دکوراسیون سالن نشیمن

296

به گزارش عصر ۵شنبه: برای همه‌ ما پیش آمده است که به سالن نشیمن خود نگاه کرده‌ایم و متوجه شده‌ایم دیگر زیبایی همیشگی را برایمان ندارد. ممکن است چند سال قبل، طبق مد سالن نشیمن خود را دکوراسیون کرده باشید که دیگر از مد افتاده است و جذابیت ندارد. به هر حال در این مواقع احساس میکنید باید دکوراسیون سالن نشیمن را تغییر داده و تازه کنید. خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که بتوانید بدون خرید وسایل گران قیمت و یا رنگ زدن خانه و یا نوسازی خانه، تغییرات کوچک اما چشمگیری را در دکوراسیون سالن نشیمن خود ایجاد کنید. موارد زیر پیشنهادهای ساده و آسان برای شماست:

با ۷ ایده طلایی دکوراسیون سالن نشیمن خود را تغییر کنید

  1. کوسن‌ های خود را عوض کنید

یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون سالن نشیمن عوض کردن کوسن‌هاست.

کوسن‌ها اولین چیز‌هایی هستند که در بدو ورود به سالن، خود را نشان می‌دهند و قدرت این را دارند که با رنگ و مدل خود خانه را تحت تاثیر قرار بدهند. اگر کوسن‌های شما تک رنگ و ساده است بهتر است این بار از پارچه‌‌های طرح‌دار و یا جنس‌های مختلف مانند: چرم و یا خز استفاده کنید تا ابعاد جدیدی به دکور بدهید. برای استفاده بهتر از زنگ ها در دکوراسیون منزل خود حتما مقاله روانشناسی رنگ ها در خانه را بخوانید.

کوسن‌ های خود را عوض کنید

  1. فرش خود را عوض کنید

معمولا فرش‌ها تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه دارند پس اگر میخواهید دکوراسیون سالن نشیمن خود را تغییر دهید فرش را عوض کنید. یکی از فواید این کار این است که شما انتخاب‌های زیادی برای فرش دارید و می‌توانید از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مطابق سلیقه خود استفاده کنید.

فرش خود را عوض کنید

  1. دیوارها را تغییر دهید

یکی از عواملی که دکوراسیون خانه را بسیار تغییر می‌دهد، دیوارهاست. اما این موضوع به این معنی نیست که همه‌ دیوارهای خانه را رنگ کنید فقط کافی است دکور دیوار را عوض کنید تا شاهد تغییری بزرگ باشید. اگر آینه و قاب‌های مختلفی روی دیوار سالن نشیمن خود دارید سعی کنید آنها را عوض کنید و یا جای آنها را تغییر دهید.

دیوارها را تغییر دهید

  1. وسیله‌ها را جابه‌جا کنید

یکی از فواید این پیشنهاد این است که شما نیاز ندارید وسیله‌های جدیدی اضافه کنید.

فقط با جابه‌جایی‌ وسایل می‌توانید تغییر بزرگی در نمای سالن نشیمن ایجاد کنید. در جابه‌جایی وسایل به سایز و اندازه‌ آنها دقت کنید برای مثال اگر یک وسیله بزرگ در گوشه‌ی سالن دارید آن را با یک وسیله‌ی بزرگ دیگر و یا مجموعه‌ای از وسیله‌های کوچک هماهنگ کنید.

اگر سالن نشیمن کوچکی دارید به شما پیشنهاد میکنیم از ایده های دکوراسیون سالن نشیمن کوچک کمک بگیرید.

  1. میز وسط را عوض کنید

مرکزی‌ترین وسیله در سالن نشیمن، میز وسط است و نقش بسزایی در دکوراسیون دارد، برای تغییر دادن دکور میتوانید میز وسط را عوض کنید علاوه بر آن می‌توانید بدون عوض کردن میز، وسیله‌هایی که روی میز میگذارید را تغییر دهید. وسیله‌هایی مانند: شمع، گل و یک سینی کوچک را انتخاب کنید و روی میز بگذارید

  1. طاقچه و یا قفسه به سالن نشیمن اضافه کنید

طاقچه یک ترکیب درخشان به سالن می‌دهد علاوه بر آن می‌توانید طبق سلیقه و شخصیت خودتان وسیله انتحاب کرده و روی آن بگذارید. می‌توانید یک طاقچه کوچک انتخاب کنید و یا مجموعه‌ای از قفسه‌ها را در سالن نشیمن بگذارید و کلکسیونی از وسایل مورد علاقه‌تان را روی آن‌ها قرار دهید.

از گیاهان استفاده کنید

  1. از گیاهان استفاده کنید

گیاهان قابلیت تاثیرگذاری زیادی در دکوراسیون خانه را دارند و با هر رنگ و طراحی هماهنگ می‌شوند.

پس انتخاب‌های بسیار زیادی برای تغییر دکوراسیون با گیاه دارید. بعضی افراد طراحی مینیمال را ترجیح داده و فقط از چند گیاه کوچک برای روی میز و یا آویزان کردن از پنجره استفاده می‌کنند درحالی که بعضی افراد دیگر نیز گیاهان زیاد و بزرگ را ترجیح می‌دهند.

 

شما برای تغییر دکوراسیون سالن نشیمن خود چه ایده هایی دارید؟

۱۰۰%
عالی
  • عالی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.