بهترین بازی‌ های رایگان برای اندروید

321

می­‌دانیم که بازی‌­های رایگان اندروید این‌­روزها به طور دائمی رایگان نیستند، ولی اگر کمی صبور باشید بسیاری از آن­ها به زودی رایگان خواهند شد. ما در این‌­جا بهترین بازی‌­هایی را که می­‌توانید به راحتی و بدون درگیر شدن با خریدهای درون برنامه‌­ای زیاد بازی کرده و لذت ببرید معرفی خواهیم کرد. گزینه­‌های این لیست دائمی هستند و فقط در صورتی تغییر می‌­کنند که بازی بهتری معرفی شود. اگر به دنبال بهترین بازی­‌های رایگان اندروید بدون خرید درون برنامه‌­ای هستید، این لیست را مطالعه کنید.

 

 

بازی Alto’s Odyssey

قیمت: رایگان

Alto’s Odyssey یک انتخاب مناسب برای یک بازی اندروید رایگان است.

این بازی شامل مکانیک ساده، گرافیک جذاب و حالت آرامش‌­بخش است.

بازی­‌کنندگان در حالی‌­که می‌­کوشند به موانع برنخورند، پرش­‌های بزرگ انجام می‌­دهند و به سمت پایین یک تپه اسکی می‌­کنند. در طول بازی مواردی نیز برای جمع­ کردن وجود دارد که می‌­تواند برای خرید گزینه‌­های سفارشی‌­سازی مختلف استفاده شود.

این بازی به شدت به گرافیک عالی آن متکی است. گرافیک بازی ساده است ولی رنگ‌­های موثر، پررنگ و متحرک آن فضای خوبی برای بازی ایجاد می‌­کند.

دانلود و اجرای این بازی با تبلیغات محدود کاملا رایگان است. در این بازی خریدهای درون برنامه‌­ای وجود دارد ولی موارد قابل خرید فقط برای سفارشی­‌سازی و کاملا اختیاری بوده و بازی را تحت‌­تاثیر قرار نمی‌­دهند.

شرکت Noodlecake Studios بازی Alto’s Adventure را نیز دارد که نسخه اول این بازی است. در این بازی همچنین می­‌توانید برای دریافت چند تصویر پس­‌زمینه عالی از حالت اسکرین‌­شات استفاده کنید.

 

  • Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9: Legends

قیمت: رایگان

بازی آسفالت دارای محبوب‌ترین بازی‌های اتومبیل‌رانی مسابقه‌ای است.

Asphalt 8: Airborne و Asphalt Xtreme بازی­‌های بزرگ این سری هستند.

Asphalt 9: Legends در جولای ۲۰۱۸ منتشر شد و این بازی جدیدترین بازی این سری است.

این بازی شامل ۵۰ ماشین، چالش­‌ها­ و حالت‌­های مختلف بازی است. این حالت­‌ها شامل بازی چند نفره آنلاین، بازی تک نفره و چند حالت دیگر است. این بازی از یک مکانیسم حرکت خودکار استفاده می‌­کند، بنابراین شما نمی‌­توانید شتاب خود را کنترل کنید که این مورد برخی بازی‌­کنندگان را عصبانی کرده است.

گرافیک این بازی خوب است و مولفه‌­های اجتماعی نیز در آن وجود دارد. این یک بازی فریمیوم (رایگان + پریمیوم) است. بنابراین جنبه رقابت آنلاین آن ممکن است کمی ایراد داشته باشد. ولی حالت بازی تک­‌نفره یک بازی مسابقه‌­ای مرحله‌­ای خوب است. همچنین می‌توانید با کمی تلاش از خریدهای درون‌­برنامه‌­ای صرف­‌نظر کنید. این یک کار خسته‌­کننده ولی قابل انجام است.

 

  • Brawl Stars

بازی Brawl Stars

قیمت: رایگان

Brawl Stars جدیدترین بازی محبوب Supercell است.

این بازی یک جنگ و جدال با مولفه‌­های بازی چند نفره و نیز چند مورد MOBA است.

بازی­‌کننده‌­ها با تعدادی هم‌گروهی وارد بازی می‌­شوند، با حریفان خود می‌­جنگند و برای برنده شدن تلاش می­‌کنند.

این بازی شامل حالت­‌های مختلف است: حالت جنگ مستقیم که در آن کریستال جمع می‌­کنید، یک حالت سرقت که در آن گنج حریف را می­‌دزدید، و یک حالت شهامت که در آن به حریف‌­های مشخصی از یک تیم ضربه می‌­زنید.

این بازی حس یک بازی Supercell را القا می‌­کند و این اغلب یک حس خوب است.

Clash Royale، Clash of Clans و Boom Beach هم بازی‌­های Supercell هستند.

همه این بازی‌­ها می‌­توانند به راحتی در یک لیست مثل بازی‌­های جنگ‌جویان خودکار (Clash Royale) یا بازی­‌های استراتژیک ساخت امپراطوری (Clash of Clans و Boom Beach) قرار گیرند.

 

 

  • Call of Duty: Mobile

قیمت: رایگان

Call of Duty: Mobile جدیدترین بازی در لیست ماست.

ما معمولا کمی صبر می‌­کنیم تا ببینیم عملکرد یک بازی چگونه است، ولی این بازی به قدری محبوب و خوب است که سریعا آن را به لیست اضافه کردیم.

این بازی مثل همه بازی‌­های Call of Duty شامل FPS PvP کلاسیک آنلاین است.

این بازی شامل یک حالت نبرد ۱۰۰ نفره مشابه PUGB Mobile and Fortnite نیز است. این حالت این بازی را در یک دسته کمیاب یک بازی FPS خوب مثل Critical Ops و یک بازی نبردی خوب مثل PUGB Mobile قرار می­‌دهد.

این بازی خریدهای درون­‌برنامه‌­ای دارد ولی به نظر می­‌رسد موارد قابل خرید فقط برای دنده تزئینی است که تعداد زیادی از آن­ها در جوایز داخل بازی موجود است. Call of Duty: Mobile

 یک بازی خوب است و به نظر می‌­رسد مردم واقعا آن را دوست دارند. چون بازی نسبتا جدید است چند باگ و مشکل در آن وجود دارد که احتمالا به مرور زمان برطرف خواهند شد.

 

  • Critical Ops

قیمت: رایگان

Critical Ops بین نسل جدید بازی‌­های تیراندازی اول شخص قرار داشته و یکی از بهترین آن­هاست.

در این بازی در انواع مرحله‌­های شهری با تروریست‌­ها خواهید جنگید یا اگر بخواهید می­‌توانید به جای تروریست‌­ها بازی کنید.

این بازی یک جامعه قوی برای بازی چند نفره آنلاین دارد که در آن می‌­توانید با دوستان خود نیز بازی کنید. همچنان در حال توسعه است ولی به نظر می‌­رسد همه نمرات خوب را گرفته و به طور مرتب به‌­روزرسانی می‌­شود. تنها عیب آن، این است که جمعیت بازی­‌کننده بیشتری مثل بازی‌­های تیراندازی محبوب‌تر مثل PUGB، Fortnite یا Call of Duty: Mobile را ندارد.

 

  • بازی­‌های ورزشی EA

قیمت: رایگان

EA بازار مرتبط با بازی­‌های ورزشی را در اختیار دارد. آن­ها تنها توسعه‌­دهنده‌­ای هستند که هر سال برای اکثر ورز­ش‌­ها بازی ارائه می‌­دهند مثل بازی Madden NFL Overdrive، FIFA Soccer، NBA Live Mobile، EA Sports UFC و بازی­‌های دیگر.

همه این بازی­‌ها مولفه‌­های بسیار مشابهی دارند.

شما در این بازی­‌ها می­‌توانید واقعا ورزش کنید و در همه آن­ها یک شبیه­‌سازی مکانیکی وجود دارد.

گرافیک این بازی‌­ها معمولا مناسب و کنترل آن­ها عموما خوب است. ولی بازی­‌های ورزشی EA موارد فریمیوم سنگینی دارند.

این مسئله برای بسیاری از بازی‌­کنندگان خسته­‌کننده است و عموما توصیه EA را برای دیگران دشوار می­‌کند. متاسفانه EA تنها توسعه‌دهنده‌ای است که برای اکثر ورزش‌­ها بازی تولید می‌­کند، بنابراین آن­ها در این حوزه به صورت پیش‌­فرض بهترین محسوب می‌­شوند.

 

  • Final Fantasy Brave Exvius

قیمت: رایگان

Final Fantasy Brave Exvius احتمالا بهترین بازی فریمیوم با زمینه Final Fantasy است.

این بازی شامل موارد زیادی از بازی‌­های قبلی شامل اکتشافات واقعی در شهر و سیاه‌چال، گنجینه‌­های پنهان، سیاه‌چال‌­های مخفی و تعداد زیادی معدن است.

یادگیری این بازی راحت است ولی برای شکست دادن حریفان سرسخت باید خوب فکر کنید. در این بازی معمولا به دلیل ورود روزانه به بازی جایزه دریافت می­‌کنید و ماموریت‌­های اضافی، جستجوها و فعالیت­‌ها به جذاب نگهداشتن فضای بازی کمک می­‌کنند.

بازی های رایانه ای

 

  • Genshin Impact

قیمت: رایگان

انتشار Genshin Impact یک اتفاق غیرمنتظره خوب بود.

این بازی ترکیبی از یک RPG اکشن و یک مولفه گچا است. این بازی اکثر مولفه‌­های گچای معمولی مثل یک داستان برای بازی و تعدادی هم­تیمی برای احضار را دارد.

ولی این بازی محدودیت­‌های بسیار کم‌تر و یک دنیای کاملا باز و مکانیک نبرد راضی‌­کننده­‌ای دارد. گرافیک و نحوه بازی به طرز شگفت‌انگیزی خوب هستند. به علاوه می­‌توانید با استفاده از PS4، iOS و کامپیوتر نیز با دیگران بازی کنید. با وجود داشتن برچسب رایگان و گچا این یک بازی خوب است.

 

  • Legends of Runeterra

قیمت: رایگان

Legends of Runeterra جدیدترین بازی در لیست است.

این یک بازی کارتی مشابه Hearthstone است. بازی­‌کنندگان کارت­ جمع­‌آوری می­‌کنند، عرشه می‌­سازند و با یکدیگر می‌­جنگند تا زمانی که یکی از آن­ها برنده شود.

شما یک مبارز انتخاب می­‌کنید، عرشه را در اطراف آن می‌­سازید و این به شما کمک می‌­کند که استراتژی خود را تعریف کنید. این بازی در واقع مشابه یک بازی فرماندهی مشابه Magic: The Gathering است. این بازی همچنین جدیدترین بازی Riot Games، توسعه دهندگان بازی بسیار محبوب League of Legends است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هشت =