بهترین مدل چسب برای عمل بینی

96

پس از جراحی رینوپلاستی، راستی دستیابی به بینی ایده آل و کاهش تورم های ناشی از جراحی، به کمک چسب بینی میسر خواهد بود. اما گاهی عدم استفاده از چسب، بهتر از استفاده از چسب های تقلبی و بی کیفیت خواهد بود، زیرا این چسب های تقلبی عوارض و خطراتی را به همراه دارند که در صورت اطلاع از آن، هرگز از آن ها استفاده نخواهید کرد. اما راه چاره چیست؟ چگونه بهترین مدل چسب برای عمل بینی را انتخاب کنیم؟ قطعا جهت یافتن پاسخ این پرسش جای درستی را انتخاب کرده اید.

چسب بینی نامناسب

استفاده از چسب بینی نامناسب چه خطراتی را به همراه دارد؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که نوع چسب بینی برایتان بی اهمیت است و تاکنون تصور می کردید که کیفیت چسب بینی، اثری بر نتیجه جراحی رینو پلاستیی شما ندارد، این بخش مخصوص شما است، زیرا عدم استفاده از چسب های باکیفیت شما را با مشکلات زیر مواجه خواهد کرد.

  • افزایش مدت زمان بهبودی

یکی از موارد مهم پس از جراحی که تاثیر زیادی بر بینی شما خواهد گذاشت، استفاده از چسب بینی مناسب است که در صورت نادیده گرفتن این موضوع باید زمان طولانی تری را جهت درمان و بهبودی طی نمایید.

  • افتادگی بینی

داشتن بینی ایده آل و زیبا، هدف تمام افرادی است که هزینه های زیادی را صرف جراحی بینی می کنند. حال تصور کنید که به دلیل عدم استفاده از چسب بینی مناسب دچارافتادگی در نوک بینی شوید. این به این معنا است که وقت و هزینه خود را هدر داده اید.

  • کم نشدن ورم

یکی از اصلی ترین اهداف استفاده از چسب بینی، کاهش ورم و التهاب است که این هدف تنها به کمک چسب های باکیفیت به وقوع می پیوندند.

  • بروز حساسیت

استفاده از چسب های بینی بی کیفیت در برخی از افراد سبب ایجاد حساسیت خواهد شد که در این صورت نه تنها ورم بینی شما کاهش نیافته، بلکه با عوارضی نظیر التهاب و جوش مواجه خواهید شد.

بنابراین جهت کسب بهترین نتیجه از جراحی رینوپلاستی و کاهش عوارض ذکر شده در بالا در خرید چسب بینی دقت بالایی به خرج داده و این مورد را سرسری نگیرید.

بهترین برند چسب بینی

بهترین برند چسب بینی

امروز پس از ورود به داروخانه ها با برند های مختلف چسب های بینی مواجه خواهید شد که قطعا انتخاب بهترین آن ها شما را سردرگم خواهد کرد. اما باید گفت که در حال حاضر برند ۳M بهترین نوع چسب بینی در بازار بوده و به دلیل دارا بودن ویژگی ضد حساسیت، دیگر جای نگرانی بابت به جای ماندن رد چسب روی بینی نخواهد بود. چسبندگی خوب و قیمت مناسب این چسب ها از دیگر دلایلی است که آن را بهترین مدل چسب برای عمل بینی تبدیل کرده است. شایان به ذکر است که چسب های ۳M آبی موجود در بازار فکر بوده و اصل این نوع چسب در حال حاضر در ایران موجود نیست. به همین دلیل با تهیه چسب سبز ۳M می توانید چسبی با کیفیت را تهیه کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که چسب های سبزه ۳Mنیز نمونه های تقلبی دارند که باید قادر به تشخیص اصل یا فیک بودن آن باشید.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که انتخاب بهترین چسب بینی را به پزشک خود بسپارید تا نسبت به نوع پوست و شرایط بینی مناسب ترین آن را به شما پیشنهاد دهند. با این وجود اگر شما نیز با این پرسش که نحوه تشخیص چسب بینی اصل از تقلبی چیست مواجه شده اید، ادامه ی این مطلب را از دست ندهید. چگونه چسب اصل ۳M را از از تقلبی آن تشخیص دهیم؟

جهت تشخیص نمونه های اصل چسب ۳M از فیک آن، به موارد زیر توجه نمایید:

توجه به کناره های چسب

توجه به برش حاشیه های چسب بینی به شما در تشخیص اصل از تقلبی کمک خواهد کرد، زیرا تمیزی و ظرافت لبه های چسب اصلی قابل مقایسه با چسب های فیک نبوده و به هر حال شاهد کمی موج در ته چسب های تقلبی خواهیم بود. این نکته را نیز فراموش نکنید که بهترین سایز چسب بینی، چسب های ۲۵/۱ سانتی متری هستند.

توجه به درون حلقه چسب

وجود کلمه ۳M در داخل حلقه چسب از مواردیست که می توانید اصل بودن چسب بینی را تشخیص دهید. پس این نکته را نیز در نظر گرفته تا چسب بینی مد نظر خود بیابید.

هنگام خرید چسب بینی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

توجه به برخی نکات شما را در انتخاب بهترین مدل چسب عمل بینی یاری خواهد رساند که از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

میزان چسبندگی چسب

اگر تاکنون تصور می کردید که چسب های بینی بی کیفیت از چسبندگی ضعیفی برخوردارند، باید بدانید که این تصور اشتباه بوده و گاها برخی از چسب های بینی تقلبی به دلیل چسبندگی بسیار بالا، به بینی شما آسیب خواهد زد، زیرا این چسب ها به سختی کنده شده و گاها لکه هایی را روی بینی به جایی خواهند گذاشت.

ضد حساسیت بودن چسب بینی

اگر دارای پوست حساسی هستید حتما به ضد حساسیت بودن چسب توجه نمایید، زیرا گاهی چسب های بی کیفیت علاوه بر ایجاد حساسیت، جوش و التهاب را ایجاد خواهند کرد.

سایز چسب

همانطور که پیش از این نیز گفته شد سایز چسب بینی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و معمولا سایز ۲۵/۱ سانتی متری، ایده آل ترین سایز چسب خواهد بود. البته این نکته را فراموش نکنید که انتخاب سایز چسب و برند را به پزشک معالج خود سپرده و با مشورت ایشان اقدام به تهیه چسب بینی کنید.

خرید از داروخانه ها و مراکز معتبر

خرید چسب بینی از مراکز معتبرنظیر داروخانه، احتمال خرید چسب تقلبی را کاهش خواهد داد. قطعا دکتر علی قارونی که یکی از بهترین جراحان بینی در ایران است و پس از عمل بهترین مدل چسب برای عمل بینی را تجویز کرده و در انتخاب چسب مناسب بین شما کمک خواهد کرد. بنابراین به شما توصیه میکنیم که ۰ تا ۱۰۰ مراحل عمل بینی را به ایشان سپرده و به بینی ایده آل خود دست یابید.

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین عصر ۵شنبه صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
۱۰۰%
  • عالی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 18 =