پاکت ایستاده زیپ ‌دار چیست + کاربرد پاکت استاده زیپدار

85

پاکت ایستاده زیپ دار چیست و چه کاربردی دارد؟ پاکت ایستاده زیپ دار یکی از بهترین پاکت های بسته بندی است که به جهت پک کردن انواع اقلام مانند آجیل، خشکبار، لوازم بهداشتی و … مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده است که استقبال برای خرید آن بالا باشد؛ در این مقاله از باران پک می خواهیم که به بررسی تمام ویژگی ها و مشخصات پاکت ایستاده زیپ دار بپردازیم؛ اگر می خواهید که در این زمینه سطح دانسته های خود را بالا ببرید، تا انتهای این محتوا همراه ما باشید.

پاکت ایستاده زیپ دار چیست؟

 پاکت ایستاده زیپ دار یکی از انواع پاکت های بسته بندی است که طراحی ساده و زیبا و همچنین ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده که از آن استفاده های زیادی شود؛ این دسته از پاکت های بسته بندی  در جنس های مختلفی مانند شفاف چاپدار و بدون چاپ، متالایز و آلومینیومی تولید می شوند که در معرفی مشخصات ظاهری آن ها می توان به قابلیت ایستایی، دارا بودن زیپ و ظاهر ساده آن ها اشاره داشت.

پاکت ایستاده زیپ دار نوعی پاکت بسته بندی پر استفاده است که این پاکت ها جزو بسته بندی های مدرن به شمار می آیند و برای معرفی انواع کالاها و اقلام و همچنین بسته بندی آن ها مورد استفاده قرار می گیرند و از محتویات درون خود می توانند در برابر نور، رطوبت و عوامل خارجی محافظت به عمل آورند.

یکی از مشخصه های ممتازی که پاکت ایستاده زیپ دار دارد این است که از قابلیت ایستایی برخوردار است و همین امکان موجب می شود که فضای کمتری از قفسه ها را اشغال کند و بر روی سطوح ثابت بایستد.

ساختار پاکت ایستاده زیپ دار

 همان طور که گفتیم، پاکت های ایستاده زیپ دار یکی از بهترین و پر کاربردترین پاکت های بسته بندی هستند که در حال حاضر بیشتر تولید کنندگان برای پک کردن محصولات خود و انجام کار برندسازی و تبلیغات و بازاریابی از آن ها استفاده می کنند؛ اجزا اصلی که در ساختار این کیسه ها به کار رفته اند لفاف یا رول های بسته بندی هستند که به صورت دو لایه یا سه لایه  می باشند که می توانند یا دو لایه شفاف یا سه لایه متالایز و یا سه لایه آلومینیوم باشند.

گاست جزو دیگری در ساختار این پاکت های بسته بندی می باشد که بخش پایینی آن را تشکیل می دهد و باعث می شود که پاکت ایستاده زیپ دار قابلیت ایستایی پیدا کند؛ زیپ ها از دیگر اجزائی هستند که در ساختار این کیسه ها استفاده می شوند و با به کارگیری آن ها امکان باز و بسته شدن راحت پاکت بسته بندی فراهم می گردد.

پاکت ایستاده زیپ دار چه کاربردی دارد؟

 پاکت ایستاده زیپ دار برای کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

  • در صنعت تولید مواد غذایی و زیبا سازی قفسه های فروشگاهی از پاکت ایستاده زیپ دار برای بسته بندی کردن اقلام مختلف استفاده می کنند که این محصولات می توانند هم فروش را به بالاترین حد ممکن برسانند و هم این که از محتویات درون خود به خوبی محافظت به عمل آورند و طعم و کیفیت آن ها را حفظ نمایند؛ بسته بندی ادویه جات، بسته بندی آجیل، بسته بندی میوه خشک، بسته بندی شکلات، بسته بندی گیاهان دارویی و … از کاربردهای پاکت ایستاده زیپ دار به شمار می آیند.
  • پاکت ایستاده زیپ دار از بهترین بسته بندی ها برای قهوه به شمار می آید که شما با استفاده از این بسته بندی ها می توانید دانه یا پودر قهوه را برای یک مدت طولانی کیفیت و تازگی شان را حفظ نمایید.
  • در صنایع دیگری همچون صنایعی که به تولید ابزارآلاتی مانند پیچ و مهره می پردازند برای بسته بندی این محصولات از پاکت ایستاده زیپ دار استفاده می شود.

پاکت ایستاده زیپ دار چه کاربردی دارد

دلیل ایستایی پاکت ایستاده زیپ دار چیست؟

 آیا تا به حال از خود پرسیده اید که دلیل ایستادن پاکت ایستاده زیپ دار چیست؟ گاستی که در قسمت پایینی این بسته بندی ها استفاده می شوند به دلیل سطح صافی که دارند باعث می شوند که پاکت حالت ایستایی به خود بگیرد و به طور عمودی بایستد؛ البته به این نکته توجه داشته باشید که گاست ها می توانند در کناره های پاکت ها قرار بگیرند.

پاکت ایستاده زیپ دار چه ویژگی هایی دارد؟

 به دلیل ویژگی های خوبی که پاکت ایستاده زیپ دار دارد از آن در صنایع گوناگونی برای بسته بندی استفاده می شود که در ادامه به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

  • یکی از بهترین ویژگی هایی که می توان برای پاکت ایستاده زیپ دار در نظر گرفت ساختار آن می باشد؛ بسته بندی های نام برده به دلیل این که از رول های بسته بندی و لفاف های چند لایه و مقاوم به تولید می رسند در برابر هر گونه ضربه و پارگی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و آب به هیچ عنوان قابلیت نفوذ در آن ها را ندارد و به بهترین شکل می توان از این پاکت ها برای حفظ تازگی و کیفیت مواد غذایی استفاده کرد.
  • وجود زیپ در قسمت بالایی بسته بندی های نام برده از دیگر ویژگی های بارز و خوب در آن ها می باشد؛ این زیپ ها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند که امکان باز و بسته شدن جعبه را به راحتی فراهم می کنند و دوام آن را بالا می برند.
  • با توجه به متریال هایی که در ساختار این پاکت ها استفاده شده است و همچنین زیپ تعبیه شده در آن ها، می توان گفت که پاکت های نام برده کیفیت و تازگی محتویات خود را برای یک مدت طولانی حفظ می کنند.
  • طراحی عمودی و قابلیت ایستایی آن ها باعث می شود که فضایی کمی را در مکان های مختلف اشغال کنند و ظاهر مطلوب تری داشته باشند.

پاکت ایستاده زیپ دار چه ویژگی هایی دارد

بررسی انواع پاکت ایستاده زیپ دار

 پاکت ایستاده زیپ دار در انواع مختلفی قابل تولید است که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

  • پاکت ایستاده زیپ دار شفاف: پاکت ایستاده زیپ دار شفاف از نایلون های پلاستیکی شفاف به تولید می رسند که جنس آن ها می تواند از پلی استر یا پلی پروپیلن و پلی اتلین میباشد؛ از ویژگی های خوب این بسته بندی ها می توان به این مورد اشاره داشت که با توجه به ظاهر خود می توانند که کیفیت محتویات درون خود را به خوبی در معرض دید مصرف کننده قرار دهند و آن را ترغیب به خرید سازند؛ از کاربردهای پاکت ایستاده زیپ دار شفاف می توان به این موضوع اشاره داشت که از آن ها برای بسته بندی محصولاتی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و … استفاده می شود.
  • پاکت ایستاده زیپ دار متالایز: پاکت ایستاده زیپ دار متالایز از لفاف های سه لایه به تولید می رسد که این لفاف ها می توانند از جنس پلی استر یا OPP مات، پلی استر متالایز و یا پلی اتیلن باشند که باعث افزایش مقاومت بسته بندی می شوند.
  • پاکت ایستاده زیپ دار آلومینیومی: پاکت های ایستاده زیپ دار آلومینیومی با رول های بسته بندی سه لایه با جنس های پلی استر یا OPP مات، آلومینیوم و پلی اتیلن به تولید می رسند که  به دلیل مقاومت و استحکام بالا می توانند برای بسته بندی طیف وسیعی از کالا ها استفاده شوند

قیمت پاکت ایستاده چقدر است؟

 پارامترهای مختلفی وجود دارند که قیمت پاکت ایستاده زیپ دار را تحت تاثیر قرار می دهند که یکی از آن ها جنس به کار رفته در رول بسته بندی این محصولات است و به هر اندازه که جنس با کیفیت تری در لفاف این بسته بندی ها استفاده شده باشد قیمت خرید آن ها افزایش پیدا خواهد کرد.

ابعاد و سایز پاکت عامل دیگری است که می تواند قیمت نهایی این محصولات را تحت تاثیر قرار دهد به این صورت که هر چقدر سایز پاکت بزرگتر باشد متریال های مورد استفاده برای تولید آن بیشتر هستند و هزینه خرید آن بالاتر خواهد رفت.

نحوه خرید پاکت ایستاده زیپ دار

 در زمان خرید پاکت ایستاده زیپ دار اگر می خواهید که بسته بندی مورد نظرتان سطح کیفی خوبی داشته باشد، باید آن را از یک فروشگاه و تولید کننده معتبر خریداری کنید؛ باران پک مرکز چاپ و تولید انواع بسته بندی در تهران است که با دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت پاکت ایستاده زیپ دار را در حجم انبوده به تولید می رساند و درب کارخانه تحویل مشتری می دهد و نیازی وی را در این زمینه برطرف می کند.

ما در باران پک تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا پاکت های بسته بندی مطلوب را در اختیارتان قرار دهیم و عاملی برای موفقیت شما در کسب و کارتان شویم؛ برای آن که بتوانید کار خرید پاکت ایستاده زیپ دار و دیگر بسته بندی ها را از باران پک انجام دهید پل های ارتباطی زیر شما را به کارشناسان فروش ما وصل می کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۷۴۵۲۲ – ۰۲۱۴۴۹۷۴۵۲۶

آدرس: تهران بلوار آیت الله کاشانی، نبش خیابان حسن آباد، پلاک ۴۳۰ ساختمان آرمیتا طبقه دوم واحد ۱۹

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین عصر ۵شنبه صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
۱۰۰%
  • عالی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 2 =