بهترین لپ‌ تاپ‌ های سال ۲۰۲۱ کدامند؟

272

 طی سال­‌ها بیش از ۴۰۰ لپ ‌تاپ را در جستجوی بهترین لپ تاپ‌ آزمایش و بررسی کرده‌­ایم. وقتی نوبت به انتخاب بهترین لپ تاپ در سال ۲۰۲۱ می‌رسد، یک برنده مشخص وجود دارد: Dell XPS 13

این لپ ‌­تاپ با عملکرد خارق‌العاده، صفحه نمایش با حاشیه­‌های نازک و مدرن، صفحه کلید و صفحه لمسی خوش ساخت و باتری با طول عمر عالی، از هر نظر به عنوان یک لپ ‌تاپ عملکرد عالی دارد.

اما اگر به دنبال بهترین کروم بوک، لپ ­تاپ گیمینگ یا ۲ در ۱ هستید، برای این­ موارد نیز دست به انتخاب بهترین‌­ها زده‌­ایم. همچنین می‌­توانید به لیست بهترین لپ تاپ ‌­‌های مقرون به صرفه نگاهی کنید.

 

بهترین لپ‌ تاپ‌ ‌­ها در یک نگاه

بهترین لپ‌ تاپ ‌: Dell XPS 13

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان : Apple MacBook Air M1

بهترین لپ‌ تاپ‌ ارزان قیمت : Acer Swift 3

بهترین کروم بوک : Google Pixelbook Go

بهترین ۲ در ۱ : Microsoft Surface Pro 7

بهترین لپ تاپ‌ تجاری: HP Elite Dragonfly

بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ : Razer Blade 15

بهترین لپ تاپ‌ ویرایش ویدیو : Dell XPS 17

بهترین لپ تاپ‌ ویرایش عکس : Apple MacBook Pro 16-inch

 

 

بهترین لپ‌ تاپ‌: Dell XPS 13

چرا باید این لپ تاپ را بخرید؟ قابل حمل، سریع، جذاب، قیمت معقول

برای چه کسانی مناسب است؟ همه به جز گیم بازها

چرا این مدل را انتخاب کرده‌­ایم؟ هیچ لپ ‌تاپی در چند سال اخیر تأثیرگذاری بیشتر از این مدل نداشته است. این لپ ‌­تاپ رقابت بر سر حاشیه­‌های باریک‌­تر را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد، که اکنون به تمام ابزارهایی که دارای صفحه نمایش هستند گسترش یافته است.

در آخرین سری، Dell حتی یک گام فراتر نهاده است. XPS 13 مدل ۲۰۲۰ با استفاده از نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ صفحه نمایش را بزرگ‌تر و حاشیه پایین را کوچک‌­تر کرد. نتیجه این کار یک صفحه نمایش بزرگ‌تر بدون نیاز به لپ ­‌تاپ بزرگ‌تر است.

Dell XPS 13

 

بهترین لپ‌ تاپ‌ برای دانشجویان: Apple MacBook Air M1

چرا باید این لپ ‌تاپ را بخرید؟ اگر می‌خواهید وسیله پر زرق و برقی با خود به همراه داشته باشید.

برای چه کسانی مناسب است؟ دانشجویان و طرفداران اپل.

چرا این مدل را انتخاب کرده­‌ایم؟ شاید به نظر متفاوت نرسد ولی جدیدترین MacBook Air فاصله زیادی با مک­‌های سال‌­های اخیر دارد. مانند MacBook Pro و Mac mini این مدل جدید با تراشه سیلیکونی خود اپل یعنی تراشه M1 کار می‌­کند. این تراشه با وجود هزینه یکسان چند مزیت عمده برای MacBook Air به ارمغان می‌­آورد که آن را به یک لپ‌­ تاپ عالی برای دانشجویان تبدیل می‌­کند.

Apple MacBook Air M1

 

بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت: Acer Swift 3

چرا باید این لپ تاپ را بخرید؟ عملکردی که لپ ‌تاپ‌­های برتر اینتل را با قیمتی مقرون به صرفه شکست می‌­دهد.

برای چه کسانی مناسب است؟ هرکس که به عملکرد و کارآیی بیش از مد اهمیت می‌­دهد.

چرا این مدل را انتخاب کرده‌­ایم؟ معمولا وقتی فقط حدود ۶۵۰ دلار برای یک لپ ‌­تاپ هزینه می‌­کند، یکی از اولین چیزهایی که از آن صرف‌نظر می­‌کنید عملکرد است. این مورد برای مدل Acre Swift 3 AMD صادق نیست که مجهز به یک پردازنده مرکزی Ryze 7 4700U است. این یک پردازنده ۸ هسته­‌ای است که وظایف سنگین را جلو می‌­برد. می‌­توان کارهای واقعی ویرایش ویدیو روی این لپ­‌ تاپ انجام داد که با این قیمت واقعا شگفت‌­انگیز است.

Acer Swift 3

 

بهترین کروم  بوک: Google Pixelbook Go

چرا باید این لپ ‌تاپ را بخرید؟ اگر یک کروم بوک ارزان ولی خوش ساخت می‌­خواهید.

برای چه کسانی مناسب است؟دانشجویان، افرادی که فقط به قابلیت‌­های معمولی نیاز دارند، هرکس که می‌­خواهد یک لپ ‌تاپ ارزان قیمت به عنوان رایانه دوم داشته باشد.

چرا این مدل را انتخاب کرده‌­ایم؟ کروم­بوک‌­ها جایگزین ارزان قیمت رایانه‌­های ویندوز محور هستند و گزینه‌­های خوبی با قیمت کم‌تر از ۵۰۰ دلار وجود دارد. Pixelbook Go گزینه‌­ای جدی به عنوان یک کروم­ بوک با ظرافت است که طراحی زیبایی دارد، خوش ساخت و استفاده از آن لذت­‌بخش است. به لطف وزن بسیار سبک ۳/۲ پوندی و عمر باتری فوق‌­العاده، گزینه­‌ای عالی برای دانشجویان و افرادی است که کار خود را در حال حرکت انجام می‌­دهند.

Google Pixelbook Go

 

بهترین ۲ در ۱: Microsoft Surface Pro 7

چرا باید این لپ ‌تاپ را بخرید؟ اگر یک لپ تاپ عالی و یک تبلت خوب می‌­خواهید.

برای چه کسانی مناسب است؟ هرکس که بیش از کارآیی به انعطاف پذیری نیاز دارد.

چرا این مدل را انتخاب کرده‌­ایم؟ Surface Pro با صفحه کلید جداشونده عالی و عملکرد کامل ویندوز ۱۰ طی سال‌­های گذشته طرافداران واقعی خود را یافته است. تجربه کار با آن شبیه رایانه­ شخصی خودتان و دارای قابلیت اضافی ۲ در ۱، سازگاری با قلم Surface و حالت تبلت است. این دستگاه کاملا خوش ساخت و دارای نمایشگری زیبا و با وضوح بالا و پایه­ ایستاده مقاوم است.

Microsoft Surface Pro 7

 

بهترین لپ تاپ‌ تجاری: HP Elite Dragonfly

چرا باید این لپ ‌تاپ را بخرید؟ زیرا یک لپ ‌تاپ تجاری است و مثل مدل‌­های دیگر نیست.

برای چه کسانی مناسب است؟  حرفه‌­ای‌های تجارت که نیازمند لپ تاپی مستحکم و کارآمد هستند.

چرا این مدل را انتخاب کرده‌­ایم؟ لپ ­تاپ‌­های تجاری برآمدگی مشخصی دور خود دارند و اغلب تصور می‌­شود که باید سنگین، زشت و پر از نرم‌­افزارهای زاید باشد ولی این‌طور نیست!

Elite Dragonfly با وجود ظاهری فوق‌العاده زیبا و مدرن، هر آن‌چه که بخش IT شما بدان نیاز خواهد داشت را دارد. این لپ ­‌تاپ برای کسانی که در حال حرکت کار خود را انجام می‌­دهند ایده­‌آل است، چه در پروازهای طولانی و چه در مترو. این لپ ‌­تاپ بسیار راحت‌الحمل می­‌تواند به راحتی در کشوی شما جا شود.

HP Elite Dragonfly

 

بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ: Razer Blade 15

چرا باید این لپ تاپ را بخرید؟ چون تجربه فوق‌العاده­‌ای از بازی کردن فراهم می‌­کند.

برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که یک لپ تاپ فوق‌العاده با قابلیت بازی کردن می­‌خواهند.

چرا این مدل را انتخاب کرده­‌ایم؟ از نمای بیرون شاید حتی متوجه نشوید که Razer Blade یک لپ ‌تاپ مخصوص بازی است. این لپ ­‌تاپ به سبکی و نازکی یک MacBook Pro، با حاشیه­‌های نازک، صفحه کلید و صفحه لمسی مدرن و همچنین دارای یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی روشن و زنده است. حتی اگر این لپ­تاپ مخصوص بازی نبود، احتمالا رقیب یکی از بهترین لپ تاپ‌­‌های ۱۵ اینچی می­‌شد. این لپ ‌تاپ به طور معجزه­ آسایی بازی­‌ها را با سرعت فریم شایسته تقدیر اجرا می‌­کند!

Razer Blade 15

 

بهترین لپ تاپ‌ ویرایش ویدیو: Dell XPS 17

چرا باید این لپ‌ تاپ را بخرید؟ اگر نیازمند رایانه‌­ای قابل حمل هستید که بتواند پروژه­‌های ویرایش ویدیوی شما را انجام دهد.

برای چه کسانی مناسب است؟ ویراستارهای ویدیو که به اجزای قدرتمند و نمایشگری بزرگ و زیبا نیاز دارند.

چرا این مدل را انتخاب کرده‌­ایم؟ هنگام ویرایش ویدیو، فضای زیادی برای مشاهده نتایج و رابط کاربری برنامه دلخواه خود نیاز دارید. اما اگر به جای یک رایانه رومیزی از یک لپ ‌­تاپ استفاده می­‌کنید پس می­‌خواهید کار خود را در حال حرکت انجام دهید. این‌جاست که لپ ‌تاپ‌های بزرگ‌تر وارد می­‌شوند که قدرتمند و به لطف لپ ‌­تاپ‌­های حاشیه نازک امروزی، بسیار قابل حمل هستند.

Dell XPS 17

 

بهترین لپ تاپ‌ ویرایش عکس: Apple MacBook Pro 16-inch

چرا باید این لپ‌ تاپ را بخرید؟ اگر به پشتیبانی نرم‌­افزاری بسیار گسترده و یک نمایشگر بی عیب و نقص نیاز دارید.

برای چه کسانی مناسب است؟ ویراستارهای عکس که نیازمند نمایشگری هستند که نتایج واقعی به آن­ها بدهد.

چرا این مدل را انتخاب کرده­‌ایم؟ مک­بوک اپل همیشه مورد علاقه ویراستاران عکس بوده است. این شرکت با تضمین اجرای بهترین نرم‌افزار روی MacOS و با ارائه بهترین و دقیق‌­ترین نمایشگرها چنین محبوبتی را ایجاد کرده است.

Apple MacBook Pro 16-inch

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − دو =