طراحی اپلیکیشن موبایل، راهی برای رسیدن به درآمد بالا

37

امروزه درخواست بالایی برای طراحی اپلیکیشن موبایل ، سفارش ساخت سایت و دریافت خدمات پشتیبانی سایت وجود دارد. همانطور که می دانید در سال ۲۰۰۰ اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها تبدیل شد. پس از مدتی شرکت های مختلفی شروع به طراحی اپلیکیشن های متفاوتی از جمله واتس آپ، اینستاگرام و تلگرام کردند و امروزه کار به جایی رسیده است که عدم استفاده از این اپلیکیشن ها باعث می شود ارتباط میان افراد در سراسر دنیا قطع شود. طراحی اپلیکیشن می تواند به کسب و کارها کمک کند به درآمد بالایی برسند.

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است طراحی اپلیکیشن موبایل مد نظر قرار گیرد سادگی نصب است. کاربران به سادگی می توانند این اپلیکیشن را از پلت فرم های مختلف نصب کنند و با فشردن چند نکته اپلیکیشن بر روی موبایل اجرا می شود. این مسئله باعث می شود حتی کسانی که سن بالایی دارند و به راحتی نمی توانند از موبایل و اینترنت استفاده کنند اپلیکیشن را در موبایل خود داشته باشند.

  • قابل استفاده در همه جا

طراپی ایپلیکیشن موبایل به کسب و کارها کمک می کند به سادگی و در همه جا از آن اپلیکیشن استفاده کنند. به طور مثال، تصور کنید یک فروشگاه لباس دارای یک اپلیکیشن است و شما می توانید به جای ورود به سایت از اپلیکیشن آن استفاده کنید. اگر المان های جذابی در اپلیکیشن به کار رفته باشند باعث می شوند زیبایی آن طرح بیشتر شود و کاربران برای خرید ترغیب می شوند. به طور کلی، اپلیکیشن حتی زمانی که در مترو و یا اتوبوس هستید قابل استفاده است و این مسئله می تواند برای برندها مفید باشد.

  • استفاده ساده

از جمله مواردی که باعث شده است بسیاری از کسب و کارها به سمت طراحی اپلیکیشن موبایل کشیده شوند استفاده ساده از آن است. به طور مثال، اگر امروزه به بسیاری از اپلیکیشن ها مانند اینستاگرام و یا اپیلیکیشن آپ برای امور بانکی توجه داشته باشید متوجه می شوید دستور العلمل استفاده به خوبی در هر مرحله مشخص شده است و حتی کسانی که سواد زیادی در این رابطه ندارند می توانند از اپلیکیشن استفاده نمایند. این مسئله ارتباط کاربران با برند را افزایش می دهد و این امر باعث موفقیت می شود.

طراحی اپلیکیشن موبایل

  • ثبت برند در ذهن مخاطبان

در مورد طراحی اپلیکیشن موبایل باید به این موضوع اشاره کنیم کاربران هر زمان که به صفحه موبایل خود نگاهی بیاندازند می توانند نام برند شما را مشاهده کنند. به طور مثال، تصور کنید شما یک آموزشگاه زبان دارید و اقدام به ساخت یک اپلیکیشن کرده اید. کاربر هر زمان حتی آخر شب که می خواهد برخی از برنامه ها را چک کند به گوشی خود نگاهی بیاندازد نام اپلیکیشن شما را می بینید. این مسئله باعث می شود نام برند به صورت ناخودآگاه در ذهن مخاطبان ماندگار شود و در نتیجه این مسئله به افزایش درآمد برند در آینده کمک می کند.

نکات مهم در سفارش ساخت سایت

اگر می خواهید برای سفارش ساخت سایت اقدام کنید باید به مواردی که در زیر اشاره می کنیم توجه داشته باشید:

  • در اولین مرحله باید هدف خود را از سفارش ساخت سایت مشخص کنید. تا زمانی که این مرحله به صورت دقیق و اصولی مشخص نشده است هرگز نباید وارد مرحله بعدی شوید.
  • پس از آن باید به جزییات فنی مانند سرعت سایت، امنیت سایت و منو سایت در سفارش ساخت سایت توجه داشته باشید.
  • اگر می خواهید ساخت سایت با موفقیت روبه رو شود باید رابط کاربری را بر اساس نیازهای کاربران تنظیم کنید.

پشتیبانی سایت شامل چه خدماتی می شود؟

از جمله اموری که همواره سوال پرسیده می شود در این زمینه است که پشتیبانی سایت شامل چه خدماتی می شود. پشتیبانی سایت باید کلیه اموری را که در سایت رخ می دهد در نظر داشته باشد. به طور مثال، زمان انقضا هاست بسیار مهم است و شخصی که پشتیبانی سایت را بر عهده دارد باید این مسئله مد نظر داشته باشد و در زمان موعد آن را شارژ کند. از طرف دیگر، مواردی مانند آپدیت سازی و پاسخ به سوالات و کامنت ها در این حوزه قرار می گیرد. همچنین، پشتیبان سایت باید محتوا ها را به روش اصولی پیاده سازی کنید و با متخصص سئو برای ارتقا سایت در ارتباط باشد.

ایران سایت

برای طراحی اپلیکیشن موبایل به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی اپلیکیشن موبایل در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این کار باعث می شود کسب و کارها به درآمد بالایی برسند. زیرا اپلیکیشن به راحتی بر روی موبایل ها نصب می شود و استفاده از آن بسیار ساده است.

اگر می خواهید برای طراحی اپلیکیشن موبایل، سفارش ساخت سایت و دریافت خدمات پشتیبانی سایت اقدام کنید، می توانید به شرکت ایران سایت (http://iransite.com/) مراجعه کنید. این شرکت تمامی خدمات طراحی سایت را به مشتریانش ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا با قدرت زیاد وارد دنیای اینترنت شوند.

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین عصر ۵شنبه صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
۱۰۰%
  • عالی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =