هتل های ارزان قیمت رامسر + امکانات و ویژگی های آنها

103

خطه سرسبز شمال ایران یکی از مقصدهای پرطرفدار و محبوب گردشگران است که در تمام طول سال به شهرهای این منطقه سفر می‌کنند. یکی از شهرهای پرمسافر و محبوب شمال، شهر رامسر می‌باشد. این شهر میزبان گردشگران و مسافران بسیار زیادی است که در هتل های رامسر اقامت دارند. شهر زیبای رامسر دارای هتل‌های بسیاری است، از هتل‌های لوکس و گران گرفته تا هتل‌های ارزان! در این مطلب هتل های ارزان رامسر را معرفی خواهیم کرد.

هتل‌های ۳ ستاره رامسر

  • هتل اسکان رامسر

هتل سه ستاره اسکان در سال ۱۳۹۰ در شهر رامسر تاسیس شد. این هتل دارای ۱۴ واحداقامتی در پنج طبقه با امکانات رفاهی و خدمات استاندارد، میزبان مهمانان هتل می‌باشد. هتل فاصله‌ی نزدیکی به ساحل دریا داشته و برای قدم زدن و استراحت در کنار دریا، گزینه بسیار خوبی در بین هتل های ارزان رامسر می‌باشد. دکوراسیون و طراحی شیک هتل، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود به یادگار خواهد گذاشت.

امکانات کلی هتل شامل پارکینگ، اینترنت در لابی، جکوزی، کتابخانه، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، لاندری و… است. واحدهای هتل امکاناتی ازقبیل یخچال، چای‌ساز، کمدلباس، آب و صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی، حمام و سرویس بهدشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و… را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

  • هتل کیمیا رامسر

هتل ۳ ستاره کیمیا در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد. این هتل در ۷ طبقه و ۳۶ واحداقامتی با خدمات و امکاناتی مجهز و مناسب میزبان مهمانان هتل می‌باشد. هتل دسترسی خوبی به ساحل دریا و موزه مردم شناسی رامسر دارد. هتل کیمیا از هتل‌ های ارزان رامسر به‌شمار می‌رود.

خدمات کلی هتل شامل پارکینگ، اینترنت در لابی، فتوکپی، آسانسور، کافی‌شاپ، فضای سبز، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، خدمات ویژه معلولین، اتاق چمدان و… است. تمام واحدهای هتل مجهز به مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در واحدها، مینی بار با هزینه، اینترنت، آب و صبحانه رایگان، روم سرویس، یخچال و… می‌باشند.

  • هتل کوثر

هتل ۳ ستاره کوثر زیر مجموعه هتل‌های کوثر بوده و از هتل های ارزان رامسر می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و در سال ۱۳۸۸ مورد بازسازی قرار گرفت تا خدمات و امکانات خود را ارتقا دهد. هتل کوثر دارای سه طبقه و ۱۱۷ واحداقامتی می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل شامل رستوران، اینترنت، لابی، آسانسور، فروشگاه، کافی‌شاپ، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سیستم تهویه مطبوع و… بخشی از خدمات و امکانات هتل می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل دارای حمام، مبلمان، صبحانه، کمدلباس، اینترنت، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در واحدها، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، تلفن در اتاق، رخت آویز و… است. هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و با خدمات و امکانات مناسب و پرسنلی کارآزموده وکاردان، اقامتی خوش را برای مهمانان به یادگار می‌گذارد.

هتل کوثر رامسر

  • هتل نیستان

هتل آپارتمان سه ستاره نیستان در سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرد. این هتل در یکی از نقاط زیبای رامسر واقع شده و با خدمات و امکانات مناسب، اقامت خوشایندی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل دارای سه طبقه و ۲۳ واحداقامتی است که اتاق‌های متنوع آن، بنا به نیاز مهمانان در اختیارشان قرار می‌گیرد.

امکانات کلی هتل شامل پارکینگ، اینترنت، لابی، آسانسور، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط و… است. واحدهای هتل مجهز به یخچال، درآور، کمدلباس، سرویس لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و… می‌باشد. هتل نیستان در لیست هتل های ارزان رامسر قرار دارد.

هتل‌های ۲ ستاره رامسر

  • هتل باروژ رامسر

هتل دو ستاره باروژ در سال ۱۳۹۵ با مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع تاسیس شد. این هتل دارای ۸ بلوک سه طبقه می‌باشد که در مجموع دارای ۲۵ واحداقامتی است. هتل در منطقه شیرود قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی، کافی‌شاپ ساحلی، فضای سبز و محوطه‌ای دلنشین می‌باشد. هتل با امکانات و خدمات مناسب، اقامت مطلوبی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

چشم‌انداز ساختمان‌های شکوفه و سنبل روبه دریا، ساختمان‌های نرگس و یاس روبه جنگل، ساختمان‌های لیلیوم و آزادی روبه ساختمان روبه‌رو و ساختمان گلایل روبه محوطه هتل می‌باشد. تمام ساختمان‌های این هتل آپارتمان دارای آسانسور نیست و فقط بلوک‌های نرگس و یاس مجهز به آسانسور می‌باشند. این هتل جزء هتل های ارزان رامسر قرار دارد.

  • هتل پارسیان خزر رامسر

هتل دو ستاره پارسیان خزر در سال ۱۳۲۰ در شهر رامسر تاسیس شد که یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های رامسر می‌باشد. هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای یک طبقه و ۲۲ واحداقامتی است که با خدمات و امکاناتی مناسب، پذیرایی مهمانان هتل می‌باشد. یکی از مزیت‌های این هتل نزدیکی به دریا است و از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان کاخ مرمر و تله‌کابین رامسر را نام برد.

این هتل در دسته هتل‌های پارسیان قرار دارد و جزء هتل های ارزان رامسر می‌باشد. امکانات کلی هتل شامل اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، تلفن در لابی، فضای سبز، نمازخانه و… است. واحدهای هتل دارای یخچال، چای‌ساز، کمدلباس، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در واحدها، سیستم گرمایش و سرمایشی و… می‌باشد.

هتل‌های یک ستاره رامسر

  • هتل لیان رامسر

هتل لیان رامسر یک ستاره، از هتل های ارزان رامسر می‌باشد که دارای خدمات و امکانات استاندارد و مناسبی است و توانسته رضایت مهمانان خود را جلب نماید. این هتل در سال ۱۳۸۸ در ۲ طبقه و ۱۳واحداقامتی تاسیس شد. هتل لیان در سال ۱۳۹۶ برای ارتقا و بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

معماری و دکوراسیون هتل بسیار زیبا و لذت‌بخش است و مهمانان حس راحتی و آرامش را در این هتل تجربه خواهند کرد. این هتل در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته و با اماکن گردشگری ازجمله کاخ موزه رامسر و فرودگاه، دسترسی راحتی دارد.

از امکانات و خدمات هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت، فکس، لابی، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد. واحدهای هتل خدمات و امکاناتی ازجمله یخچال، درآور، آب و صبحانه رایگان، مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلویزیون، پاورسویچ، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در واحدها و… را دارد.

هتل لیان رامسر

  • هتل آپارتمان ستاره رویای شیرین

هتل یک ستاره رویای شیرین از دیگر هتل های ارزان رامسر است که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و فاصله بسیار کمی با ساحل زیبایی دریای خزر، پارک آبی رامسر، تله‌کابین و پارک جنگلی صفارود دارد. این هتل دارای ۴ طبقه و ۱۸ واحداقامتی است که با خدمات و امکاناتی مناسب و کارکنانی کارآزموده و مجرب، میزبان مهمانان هتل می‌باشد.

امکانات کلی هتل شامل پارکینگ، رستوران، اینترنت در لابی، آسانسور، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، مینی بار، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و… بخشی از این امکانات می‌باشد. واحدهای هتل نیز مجهز به یخچال، حمام، درآور، صبحانه، مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلویزیون، پاورسوئیچ، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… است.

  • هتل آپارتمان کارن رامسر

هتل یک ستاره کارن رامسر در سال ۱۳۹۱ به‌عنوان یکی از هتل های ارزان رامسر افتتاح شد. هتل دارای پنج طبقه و ۱۶ واحداقامتی است که با خدمات و امکاناتی قابل قبول، میزبان مهمانان هتل می‌باشد. هتل فاصله کمی تا ساحل دریا داشته و دسترسی راحتی به موزه مردم شناسی دارد.

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین عصر ۵شنبه صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
۱۰۰%
  • عالی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =