بهترین گوشی های LG در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

896

شرکت LG با توسعه چند گوشی هوشمند اندروید جالب و جذاب اعتبار خوبی به دست آورده است که می‌توان گفت از بهترین گوشی ال جی هستند، حتی با وجود این­‌که جزو قوی­‌ترین برندهای گوشی در این فضا نیست.

چه به دنبال دستگاه­‌های جدید با صفحه نمایش دوگانه و چه مایل به خرید یک گوشی از هر نظر قابل اطمینان باشید، گوشی های ال جی تقریبا همه این موارد را پوشش می‌­دهد و عموما قیمت گوشی‌ ­های LG رقابتی‌­تر از بسیاری از سایر رقبا است.

اگر در استفاده از گوشی­‌های LG تازه­ وارد هستید، ممکن است ندانید که بهترین گوشی ال جی برای شما کدام است، مخصوصا که گوشی‌­های LG نام‌های مشابهی دارند که می­‌تواند گیج کننده باشد (مثل دو مدل LG V60 ThinQ و G8X ThinQ).

این راهنما خلاصه‌­ای از بهترین گوشی‌ ­های ال جی موجود برای خرید را ارائه می‌­کند. در این‌­جا بهترین گوشی‌­های هوشمند LG را نام برده و همچنین بهترین گوشی ال جی برای نیازها و سلایق خاص را معرفی می‌­کنیم.

 

 

بهترین گوشی­ های LG در یک نگاه

  • بهترین گوشی ال جی در حالت کلی: LG Velvet
  • بهترین گوشی LG با صفحه نمایش دوگانه: LG G8X ThinQ
  • بهترین گوشی ارزان‌ ­قیمت ال جی:  LG G7 ThinQ
  • منحصربه‌­فردترین گوشی ال جی : LG Wing

 

 

بهترین گوشی ال جی در حالت کلی: LG Velvet

چرا باید این گوشی را بخریم؟ این گوشی هوشمند دارای طراحی زیبا، صفحه نمایش شارپ، عمر قوی باتری، پشتیبانی ۵G و دوام با استاندارد است.

این گوشی برای چه کسی مناسب است؟ هرکسی که به دنبال بهترین گوشی هوشمند پرچم‌دار LG بوده و به زیبایی و عمر بالای باتری اهمیت می‌­دهد.

چرا LG Velvet را انتخاب کردیم؟ اول از همه این‌که LG Velvet حتی در مقایسه با زیبایی محصولات تولیدکنندگان پیشتازی مثل سامسونگ ظاهر فوق­‌العاده زیبایی دارد. این گوشی در رنگ­‌های Aurora Green (سبز شفق قطبی) یا Illusion Sunset (غروب وهم‌انگیز) (که کمی شبیه به رنگ آبی Aura Glow سامسونگ است) وجود دارد که هر دو بسیار براق و جذاب هستند.

LG Velvet در قسمت جلو شامل یک صفحه نمایش لبه به لبه با یک سوراخ مرتب برای دوربین سلفی در بالا است، در حالی که قسمت عقب از یک آرایه اشک­‌مانند برای دوربین سه­‌گانه بهره می‌­برد.

این گوشی بسیار نازک است و لبه‌­های خمیده آن باعث می‌­شود که در دست شما حتی نازک‌­تر از ۷.۹ میلی‌­متر ذکر شده در مشخصات به نظر برسد.

LG Velvet شامل یک صفحه نمایش بسیار خوب و بزرگ ۶.۸ اینچی P-OLED با وضوح ۲۴۶۰ ´ ۱۰۸۰ پیکسل است.

صفحه نمایش LG Velvet به اندازه صفحه نمایش پرچم‌دارهای پیشتاز دیگر شارپ نیست ولی با داشتن ابعاد بزرگ که احساس رضایت‌بخشی را منتقل می­‌کند، کار خود را به خوبی انجام می‌­دهد.

دو مزیت دیگر LG Velvet باتری ۴۳۰۰ میلی­‌آمپر ساعتی و دوام آن است. باتری این گوشی در اکثر مواقع می­‌تواند بیش از یک روز دوام بیاورد و رتبه‌­بندی‌­های IP68 و MIL-STD 810G نشان می­‌دهند که LG Velvet می‌­تواند در برابر مقداری ضربه هم دوام بیاورد.

امکان خرید جداگانه یک صفحه نمایش دوم نیز برای این گوشی وجود دارد و با این­کار می­‌توانید با دو صفحه نمایش لمسی کار کنید که برای انجام چندکار هم‌زمان عالی است.

در دیگر بخش­‌ها LG Velvet در بهترین حالت عملکرد متوسطی دارد. دوربین آن عکس­‌های فوق عریض عالی می­‌گیرد ولی کیفیت لنز اصلی آن گاهی اوقات خیلی خوب نیست و گاهی عکس‌­های با وضوح بیشتر یا کم‌تر از مقدار موردنیاز می­‌گیرد که نیاز به ویرایش دارند. LG Velvet از پردازشگر Qualcomm Snapdragon 765G استفاده می‌­کند که اکثر کارهای روزمره را به خوبی مدیریت می‌­کند ولی عملکرد سطح بالای پرچم‌دارهای دیگر را ندارد.

LG Velvet در کل یک گوشی هوشمند اندروید خیلی خوب است. این گوشی تقریبا بهترین گوشی هوشمندی است که LG تا به حال تولید کرده است.

بهترین گوشی ال جی LG Velvet

 

 

 

نایب قهرمان ال جی : LG V60 ThinQ

LG V60 ThinQ اساسا نسخه‌­ای از LG Velvet است که به زیبایی LG Velvet نیست، ولی عملکرد و ویژگی‌­های تقریبا مشابهی با آن دارد.

LG V60 ThinQ از ۵G پشتیبانی می­‌کند، تراشه بسیار قوی Snapdragon 865 و باتری با عمر زیاد ۵۰۰۰ میلی‌­آمپر ساعتی دارد و می‌توانید آن را با یک صفحه نمایش دوم (که به صورت جداگانه خریداری می­‌شود) ببینید.

 LG V60 ThinQ تقریبا یک گوشی عالی است، به جز این‌که دوربین آن در نور کم عملکرد خوبی نداشته و چند مشکل نرم­‌افزاری دارد. ولی با این‌­حال اگر LG V60 ThinQ را با قیمت کم‌تر از LG Velvet پیدا کنید ممکن است به مدل جدیدتر ترجیح داده شود.

گوشی ال جی LG V60 ThinQ

 

 

 

بهترین گوشی LG با صفحه نمایش دوگانه: LG G8X ThinQ

چرا باید این گوشی را بخریم؟ با خرید این گوشی یک گوشی هوشمند LG همه­‌کاره دیگر اما این بار با یک صفحه نمایش دوگانه خواهید داشت.

این گوشی برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که می­‌خواهند چندکار هم‌زمان را با یک گوشی هوشمند پرچم‌دار قوی و قابل اطمینان انجام دهند.

چرا LG G8X ThinQ را انتخاب کردیم؟ درحالی­‌که تعدادی از پرچم‌دارهای اخیر LG با نمایشگرهای دوگانه سازگار هستند، فقط G8X ThinQ به طور استاندارد صفحه نمایش دوگانه دارد.

این مسئله باعث می‌­شود LG G8X ThinQ انتخاب افرادی باشد که می‌­خواهند چند کار را به طور هم‌زمان انجام داده یا از گوشی خود برای کار استفاده کنند.

صفحه نمایش دوم به راحتی با استفاده از اتصال USB-C به گوشی متصل می­‌شود و یک صفحه نمایش دوم ۶.۴ اینچی OLED با ۲۳۴۰ ´ ۱۰۸۰ پیکسل، دقیقا مثل صفحه نمایش اصلی LG G8X ThinQ فراهم می‌­کند.

شما می‌­توانید به طور جداگانه از دو نمایشگر استفاده کنید تا هم‌زمان به دو برنامه متفاوت نگاه کنید یا می‌­توانید هر دو را در ترکیب باهم به عنوان یک ابرنمایشگر استفاده کنید. این دو صفحه نمایش به ویژه برای گیمرها مناسب هستند و ویژگی Gamepad به شما این امکان را می­‌دهد که از یک کنترل کننده بازی ویدئویی مجازی در صفحه نمایشگر پایینی استفاده کنید. این مدل یک گوشی مناسب برای لذت بردن از بازی های اندرویدی است.

علاوه بر مفید بودن صفحه نمایش اضافی، LG G8X ThinQ تعدادی ویژگی مطلوب دیگر نیز دارد.

این گوشی شامل یک تراشه Snapdragon 855 بوده و از RAM 6 گیگابایتی استفاده می‌­کند که آن را به یک دستگاه محاسباتی نسبتا سریع تبدیل می‌­کند، با این وجود نرم‌­افزار خود گوشی ممکن است گاهی کند کار کند.

باتری ۴۰۰۰ میلی­‌آمپر ساعتی LG G8X ThinQ بیش از یک روز دوام می‌­آورد، ولی اگر به طور مرتب از صفحه نمایش دوم استفاده کنید احتمالا قبل از خواب باید آن را شارژ کنید.

گوشی ال جی LG G8X ThinQ

 

 

بهترین گوشی ال جی ارزان ­قیمت: LG G7 ThinQ

چرا باید این گوشی را بخریم؟ این یک گوشی میان­‌رده خارق‌­العاده با صفحه نمایش فریبنده، دوربین همه‌­کاره و عمر باتری قوی است.

این گوشی برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که خواهان قدرت بالا هستند.

چرا LG G7 ThinQ را انتخاب کردیم؟ وقتی LG G7 ThinQ در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، به عنوان یک گوشی هوشمند ارزان‌­قیمت شناخته نشد. ولی حال پس از گذشت بیش از دو سال می­‌توانید آن را با قیمت‌­های مناسب بیابید.

LG G7 ThinQ دارای پردازشگر Qualcomm Snapdragon 845 و RAM 4 یا ۶ گیگابایت است که هنوز می­‌تواند بهتر از برخی گوشی‌­های اندروید کنونی عمل کند. LG G7 ThinQ

دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۳۱۲۰ ´ ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم ۵۶۴ پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش از HDR10 پشتیبانی می­‌کند بنابراین علاوه بر وضوح بالا، رنگ‌­ها و کنتراست­‌های خوبی نمایش می­‌دهد.

دوربین G7 با لنز فوق عریض دوم عملکرد خوبی دارد.

شما می­‌توانید با این لنزها عکس­‌های پارانومای ۱۰۷ درجه بگیرید، درحالی­‌که لنز استاندارد ۱۶ مگاپیکسلی عکس­‌های با سطح رضایت‌بخشی از جزئیات می­‌گیرد.

باتری LG G7 ThinQ نیز قابل اعتماد است، با وجود این‌­که ظرفیت اسمی آن فقط ۳۰۰۰ میلی­‌آمپر ساعت است، با استفاده زیاد به راحتی یک روز کامل دوام می‌­آورد.

با کیفیت صدای فوق‌­العاده‌­ای که در سایر گوشی­‌های LG اخیر نیز موجود است، LG G7 ThinQ یک گوشی ارزان­‌قیمت عالی است اگر بتوانید آن را با تخفیف تهیه کنید.

گوشی ال جی LG G7 ThinQ

 

به نظر شما بهترین گوشی LG کدام است و چرا؟

 

 

۴۸%
  • عالی
  • خوب
  • متوسط
  • ضعیف
1 نظر
  1. علی می گوید

    ال‌جی خدای برند جهان است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.