۱۰ مدل جدید کفش برای خانم ‌ها در سال ۲۰۲۱

433

فرقی نمی‌­کند به سرکار می‌­روید و یا به مهمانی، یک کفش شیک، ظاهر شما را آراسته و پوشش‌تان را زیبا می‌­کند. می‌­توانید صاحب یک جفت پوتین برای زمستان و یا یک جفت کفش ورزشی برای تابستان باشید. انتخاب‌­های بی‌­شماری برای شما وجود دارد. هیچکس نمی­‌تواند به اندازه کافی کفش داشته باشد پس منتظر چه چیزی هستید؟! در اینجا ۱۰ مدل کفش که در سال ۲۰۲۱ بسیار مد خواهد شد را آورده ایم.

 

 

۱. بوت‌های سیاه و سفید مدل کابوی

فانتزی کابویی خود را با چکمه‌­های سیاه و سفید به واقعیت تبدیل کنید. یک جفت بوت تا مچ پا و یا بلندتر انتخاب کنید. آن را یا با زمینه‌­ای آبی و یا تک رنگ‌­های دیگر ترکیب کنید؛ به هر حال توجه همه را به خود جلب خواهید کرد.

1. بوت های سیاه و سفید مدل کابوی

 

۲. کفش پاشنه بلند سفید

با انتخاب این کفش‌­های زیبا، یک ظاهر به روز و پیرو مد به خود بدهید. سفید یکی از جذاب­‌ترین رنگ­‌ها برای کفش در این فصل است. با پوشیدن رنگ‌­های پاستیلی و ملایم اجازه دیده شدن کفش­‌هایتان و خاص بودن را به خود بدهید. این مدل کفش با شلوار جین و کت بارانی و یا دامن کوتاه فوق‌العاده به نظر می‌­رسد. فرقی نمی­‌کند آنها را چگونه می‌­پوشید، به هر حال وجود این مدل کفش­‌ها در کمد هر بانویی از ضرورات است.

کفش پاشنه بلند سفید

 

۳. پوتین‌های بلند و گشاد

با چکمه‌­های تنگی که با آنها نمی‌­توانستید راه بروید خداحافظی کنید و از این مدل چکمه­‌های گشاد استقبال کنید. این مدل چکمه‌­ها نه تنها با یک لباس بلند، عالی به نظر می‌­رسد بلکه شما را در سرما، گرم نگه می‌­دارد.

می‌­توانید یک طرح ساده و یا یک طرح شلوغ و خاص مثل طرح­‌های حیوانات بر روی چکمه‌­های خود استفاده کنید. اگر تمایل دارید پاهایتان را بیشتر نشان دهید، از یک دامن کوتاه و ژاکت بلند استفاده کنید به این ترتیب با ظاهر شیک‌تان چشم خیابان‌­ها را خواهید زد!

پوتین‌های بلند و گشاد

 

۴. پاشنه‌­های خاص

اجازه دهید پاهایتان توسط این پاشنه‌­های خاص صحبت کند. فرقی نمی‌­کند طلا، نقره و یا کریستال باشد، در هر صورت استفاده از این پاشنه‌­ها اشتباه نخواهد بود. نیازی به زیاده­‌روی نیست، یک طرح ساده با تزیینات خاص می‌­تواند تمام آن چیزی باشد که احتیاج دارید. اگر آماده بیرون رفتن هستید، یک کفش با طراحی خاص در پاشنه‌­ها را انتخاب کنید.

پاشنه‌­های خاص

 

۵. بوت‌­هایی که در قسمت انگشتان مربع شکل هستند

این مدل‌­ها، پیچ و تاب جدیدی را در کفش‌­های کلاسیک ایجاد می­‌کنند و درواقع برای دیده شدن ساخته شده‌­اند. یک چکمه تا مچ بپوشید و جذاب‌­تر دیده شوید و یا یک چکمه تا زانو انتخاب کرده و با دامن کوتاه ترکیب کنید. این مدل کفش­‌ها با هر ظاهری هم‌خوانی دارند و زمان خاصی برای پوشیدن آنها وجود ندارد پس می‌­توانید آنها را برای همیشه نگه دارید.

مطالب مرتبط:

کفش هایی که در قسمت انگشتان مربع شکل هستند

 

۶. صندل ­‌پاشنه دار

مد و فشن درون خود را با این کفش­‌ها آزاد کنید! این مدل کفش با ارتفاع پاشنه‌­ی حداقل می‌­تواند یک ظاهر جذاب به شما بدهد. می­‌توانید از مدل‌­های ساده تا طرح­‌های شلوغ‌­تر را انتخاب کنید، مطمئن باشید اشتباه نخواهید کرد!

کفش های پاشنه دار

 

۷. بوت‌های مدل سربازی

با یک جفت از چکمه­‌های سربازی به همه نشان دهید منظور شما چیست! چه در حال رفتن به ارتش باشید چه در خیابان­‌ها قدم بزنید، این کفش­‌های شیک، هر لباس و ظاهری را جذاب می­‌کند. این کفش را با شلوار جین و کت بپوشید و یا اگر تمایل به زنانه‌­تر کردن ظاهرتان دارید، آن را با لباس تابستانه بلند بپوشید و سبک دهه ۹۰ میلادی را تداعی کنید. فرقی نمی­‌کند این مدل کفش را با چه لباسی می‌­پوشید، شما جذاب‌­ترین دختر در هر مکانی خواهید شد.

کفش های مدل سربازی

 

۸. کتانی سفید لژدار

با این کفش­‌ها یک ظاهر اسپرت داشته باشید. چه برای شیک دیده شدن و پیرو مد بودن آن را بپوشید و چه برای راحتی خودتان، این کفش به هر حال یکی از شیک‌­­ترین و خاص‌­ترین مدل‌­هاست. آن را با یک دامن بلند، شلوار ورزشی و یا جین بپوشید؛ به این صورت آماده فتح دنیا خواهید بود!

کفش سفید لژدار

 

۹. کفش های پاشنه مربعی

یک ظاهر خاص با این کفش‌­ها! می‌­توانید رنگ مشکی، قهوه­‌ای، آبی و یا سفید انتخاب کنید، در هر صورت این کفش­‌ها زیبایی خاصی به شما می­‌دهد.  به این صورت جذاب‌­ترین و شیک‌­ترین فرد ممکن خواهید شد.

کفش پاشنه مربعی

 

۱۰. صندل‌­های تخت با بندهای بلند

با این صندل‌­ها ظاهری تابستانه داشته باشید. فرقی نمی‌­کند بندهای آن را تا مچ و یا تا بالاتر ببندید، شما می­‌توانید خودتان را فوق‌العاده جذاب نشان بدهید. با یک لباس ساده، ظاهری نیمه رسمی به خود بدهید و یا آنها را با جوراب برای زیباتر نشان دادن خودتان بپوشید.

کفش تخت با بندهای بلند

۳۰%
  • عالی
  • خوب
  • متوسط
  • ضعیف
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.