۱۰ ترند و مد روز برتر در بهار و تابستان ۲۰۲۱

321

در حالی که امسال برای مد روز و فشن سال بی سر و صدایی بود، برای فصل بهار و تابستان طرح­‌هایی جسورانه و شیک رونمایی شده است. کت و ژاکت‌­های سایز بزرگ، کیف‌­های آبی پررنگ و ماسک‌­های براق برای صورت بسیار رایج شدند. از پاریس تا میلان بهترین سبک‌­های شیک و الهام بخش را در هفته‌­های مد بررسی خواهیم کرد.

 

۱. کت‌­ های پسرانه شانه­‌ دار و سایز بزرگ

یک زمینه‌­ی سیاهِ یک­‌دست ایجاد کنید و با یک کت سایز بزرگ امتحان کنید. با کمک اپل در شانه­، این لباس بر روی مچ محکم بسته می‌شود و بلندی آن تا ران‌­ها کشیده می‌­شود. این سبک را با شلوار چرم بلند و رنگ‌­های مدرن مانند: آبی، زغالی و رنگ‌­های خنثی، خیره‌کننده کنید. به راحتی می‌­توانید با این لباس بازی کنید تا ظاهری شیک و فوق‌العاده داشته باشید.

 

۲. ماسک ­‌های مشکی برای صورت

زمانی که صحبت از محافظت از خودتان می‌­شود باید این کار را در زیباترین حالت ممکن انجام دهید.

ماسک­‌های مشکی تقریبا با هر سبک و استایلی هم‌خوانی دارند و به طور کامل بینی و دهان شما را می‌­پوشاند. برای تنفس راحت‌­تر از پارچه‌­های ابریشمی استفاده کنید و یا اگر زیبایی بیشتری می­‌خواهید ماسک­‌های طرح­‌دار را انتخاب کنید.

زیبایی که در زیر این ماسک‌­ها پنهان شده است یک فرصت نامحدود برای شیک بودن به شما می‌­دهد.

هر لباسی از کت قرمز تا لباس‌­های روشن و خنثی بپوشید تا ظاهر شما را خاص نشان بدهد. از سبک‌­های سنتی تا مدرن، انتخاب‌­های زیادی در دسترس شما است که با وجود ماسک بتوانید از خودتان و دیگران محافظت کنید.

ماسک ­‌های مشکی برای صورت

 

۳. روسری

از دهه‌­های ۵۰ و ۶۰ میلادی الهام بگیرید. درواقع این سبک، دوباره در حال برگشت به گرایش‌­های مد روز است.

روسری، هم از موهای شما حفاظت می­‌کند و هم ظاهری خاص به شما می‌دهد؛ بدون این‌که بخواهید در پوشش‌تان اغراق کنید.

از پارچه‌­های ابریشمی با طرح­‌های گل تا طرح­‌هایی با جزییات بیشتر و یا پارچه‌­های ساده با رنگ آبی پررنگ، گزینه برای انتخاب دارید. زمانی که از روسری استفاده می‌­کنید، می­‌توانید آن را با گره‌­ای شل زیر چانه­‌تان ببندید و یا پشت سرتان گره بزنید. حتی می‌­توانید آن را دور گردن‌تان بپیچید و یا از کیف‌تان آویزان کنید.

روسری

 

۴. رنگ ‌­های پاستیلی و ملایم

سبک دیگری که امسال خودش را در مد روز نشان می‌­دهد، استفاده از رنگ‌­های ملایم که ترند رنگ سال ۲۰۲۱ هم می باشد.

این رنگ‌­ها انتخاب بسیار خوبی برای فصل تابستان است و تقریبا با تمام رنگ­ پوست‌­ها هم‌خوانی دارد.

یک کت و شلوار با رنگ سبز نعنایی و یا کت تک با رنگ اسطوخودوس انتخاب کنید؛ حتی بهتر است این دو رنگ را با هم ترکیب کنید. لباس‌­های جداگانه و غیر ست در رنگ‌­های ملایم مانند کَره­‌ای، زیبایی شما را به طور کلی بالا می­‌برد و یکی از شیک­‌ترین سبک­‌ها برای فصل­‌های آینده خواهد بود.

رنگ ‌­های پاستیلی و ملایم

 

۵. کیف‌­ های زرد

این فصل، کیف‌­های زرد را تقریبا همه‌­جا می‌­بینیم. این سبک معمولا تکراری نمی­‌شود و همیشه می­‌توان از آن استفاده کرد. یک کیف کوچک به رنگ خردلی برای رنگ دادن به ظاهر خود انتخاب کنید و به طور روزانه از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

طیف رنگ­‌های زیادی وجود دارد که با توجه به سلیقه خودتان می­‌توانید انتخاب کنید و زمانی که آن را با رنگ­‌­های خیره­‌کننده ترکیب کنید فوق‌العاده به نظر خواهید رسید. برای بیرون رفتن شبانه، یک کیف دستی سفید و یا زرد براق انتخاب خوبی است.

کیف‌­ های زرد

 

۶. کت­‌ های الهام گرفته شده از لباس ­‌های محلی

تمام فصل را با این سبک از کت­‌ها بیرون بروید. زمانی که هوا رو به سردی می­‌رود، لایه‌­هایی گلدوزی شده به لباس خود اضافه کنید تا جذاب­‌تر از همیشه به نظر برسید.

تکه­‌های ملیله‌­دوزی شده با رنگ‌­های سیاه و یا قهوه‌­ای بر روی لباس فوق‌العاده به نظر می‌­رسد و یا می‌­توانید آن­ها را با رنگ‌­های روشن ترکیب کنید تا جالب‌­تر به نظر برسید. این سبک برای شیک بودن انتخاب راحتی است و با هر گروه خونی زیبا به نظر می‌­رسد!

کت­‌ های الهام گرفته شده از لباس ­‌های محلی

 

۷. بوت‌­ های سفید تا زانو

به دهه‌­ی ۶۰ میلادی برمی‌گردیم و از رقصنده‌­های کلاسیک با بوت­‌های بلند و سفیدشان الهام می­‌گیریم. این الهام را یک انقلاب در جوانان در اواسط قرن در نظر بگیرید. این سبک برای جذاب کردن ظاهرتان بسیار عالی است. این نوع بوت را با دامن­‌های طرح­‌دار و یا لباس­‌های کوتاه بپوشید و یک دستمال گردن و یا جوراب شلواری به پوشش‌تان اضافه کنید.

بوت‌­ های سفید تا زانو

 

۸. سبک­‌ هایی با رنگ زرد

با رنگ زرد و خردلی سبک‌تان را خنثی نگه دارید. این سبک به دهه‌­ی ۷۰ میلادی برمی‌گردد. علی رغم این‌که چه لباسی می­‌پوشید، ترکیب کردن این رنگ یک بعد خاص به پوشش‌تان می‌­دهد. یک کت و شلوار قهوه‌­ای روشن با دستمال گردن خردلی و یا یک تی­شرت براق به همراه شلوار خردلی را امتحان کنید. این سبک مد روز و یکی از جذاب‌­ترین انتخاب­‌ها برای این فصل است.

سبک­‌ هایی با رنگ زرد

 

۹. زیور آلات و اکسسوری­‌ های آبی

رنگ آبی به پوشش‌تان اضافه کنید تا به روز باشید.

زیبایی که زیر این سبک پنهان است، شامل انتخاب­‌های بی­‌نهایتی از کیف‌­های آبی تا کلاه است که می‌­توانید در پوشش‌تان داشته باشید. زمانی که این اکسسوری‌­ها را انتخاب می‌­کنید، لباس‌­های مشکی و یا خاکستری بپوشید. لباس‌­های روشن می­‌تواند ظاهرتان را خراب کند. زیورآلات خود را با هماهنگی ترکیب کنید تا راز زیبایی شما باشد.

زیورآلات و اکسسوری­‌ های آبی

 

۱۰. کیف‌­ هایتان را تزیین کنید

زمانی که می‌­خواهید زیبایی‌­تان را ثابت کنید، اجازه دهید کیف دستی­‌تان صحبت کند. این فصل یکی از تاثیرگذارترین سبک‌­هایی که می‌بینیم تزیین کردن کیف است. اجازه دهید منگوله­‌ها به کیف‌تان آویزان باشد و حتی با زمین برخورد کند، مطمئن باشید سرها را به سمت شما می­‌چرخاند و احساس شیک بودن به شما می‌­دهد.

از آویزها را بین چرم و یا خز انتخاب کنید. در هر فصلی می­‌توانید این سبک را داشته باشد و در هر جا و هر مراسمی از آن استفاده کنید.

برای کلاسیک بودن از رنگ‌­های تیره مانند مشکی و قهوه‌­ای استفاده کنید اما اگر می‌­خواهید خاص به نظر برسید رنگ‌­های قرمز و یا سبز انتخاب کنید.

اگر آماده هستید تا تکانی به سبک خود بدهید این گزینه انتخاب فوق‌العاده‌­ای برای شماست.

کیف‌­ هایتان را تزیین کنید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.